سنسور اکسیژن پژو206 تیپ2 اورجینال NTK ژاپن

لطفا برای اطلاع از قیمت و سفارش کالا با شماره تلفن 33993359_021 تماس حاصل فرمایید.
  • کد محصول: اورجینال
  • موجودی:
    در انبار

توضیحات کوتاه

از سال 1385 به بعد تمام کامپیوترهای پژو206 تبدیل به مارک valeo یا معروف به کامپیوتر شیاری یا j34 شده است و با توجه به حساسیت بسیار بالای این ecu ، تنها سنسور اکسیژنی که بر روی این مدل کامپیوتر (ecu) جوا...
از سال 1385 به بعد تمام کامپیوترهای پژو206 تبدیل به مارک valeo یا معروف به کامپیوتر شیاری یا j34 شده است و با توجه به حساسیت بسیار بالای این ecu ، تنها سنسور اکسیژنی که بر روی این مدل کامپیوتر (ecu) جوابگو است سنسور اکسیژن اصلی NTK ژاپن می باشد که مورد تایید شرکت پژو فرانسه و شرکت ایران خودرو می باشد.سیم اکسیژن NTK تاثیر مستقیمی بر روی مصرف سوخت خودرو و یا ریپ زدن یا کپ کردن موتور و دلایل مشابه دارد. البته سنسور اکسیژن NTK قابل استفاده بر روی تمامی مدل های پژو 206 تیپ 2 و تیپ 5 و مدل های پایینتر نیز می باشد که در صورت پایین بودن مدل خودرو (یعنی مدل خودرو پایینتر از سال 1385 ،که ecu خودرو مارک بوش است) شما می توانید از سنسور اکسیژن بوش استفاده نمایید که البته لزوما نیازی به استفاده از سنسور اکسیژن بوش نمی باشد و به علت کیفیت بالاتر سنسور اکسیژن NTK می توان از این سنسور استفاده نمود ولی در مدل های سال 1385 به بعد حتما باید از سنسور اکسیژن NTK استفاده نمود.
متاسفانه نمونه چینی سنسور اکسیژن NTK با قیمت پایینتر در بازار موجود می باشد که طول عمر کوتاهتری نسبت به سنسور اکسیژن اصلی دارد و مصرف سوخت خودرو را بالا برده و کارکرد موتور را مختل می نماید و به اصطلاح موتور دچار ریپ زدن یا کپ کردن می شود و شما مجبور خواهید شد بابت این قطعه هزینه مجدد انجام دهید.
با توجه به تنوع بسیار زیاد برندهای مختلف و تقلبی که شباهت بسیار زیادی با قطعه اصلی دارند باید در خرید این قطعه توجه بیشتری نمود که در حال حاضر ما برای شما دوستان عزیز عکس نوع بسته بندی و پکیج پلمپ سنسور اکسیژن اصلی را قرار داده ایم تا مقایسه و تشخیص آن برایتان راحت تر باشد و بتوانید تفاوت قطعه اصلی را از تقلبی تشخیص دهید.
پخش و فروش سنسور اکسیژن اصلی و اورجینال انواع خودروهای سواری
عملکرد سنسور اکسیژن
سنسور اکسیژن در داخل اگزوز و یا در منیفولد خروجی قبل از مبدل کاتالیزور، در معرض گازهای خروجی نصب می شود. وظیفه این سنسور نظارت بر نسبت اختلاط سوخت و هوا می باشد، و متناسب با مقدار اکسیژن موجود در گازهای خروجی، سیگنالی را به واحد ECU ارسال می کند. این سیگنال در واحد ECU با مقدار ایده آل ذخیره شده در حافظه سیستم مقایسه شده و با توجه به نتیجه مقایسه مخلوط سوخت و هوا غنی تر و یا رقیق تر می گردد.
 


نظر بدهید

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
    بد           خوب

فروشگاه لوازم یدکی اتومبیل یدکیکو

سلام به پشتیبانی آنلاین یدکیکو خوش آمدید.